بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

چیدمان اتاق خواب عروس و داماد باید چگونه باشد؟

بی شک یکی از اصلی ترین دکوراسیون هایی که در منازل مورد توجه افراد قرار می گیرد و بر زیبایی هر چه بیشتر منزل تاثیر گذاراست، دکوراتیو اتاق خواب می باشد، عروس و داماد با آغاز یک زندگی و زیر یک سقف رفتن با چالش های فراوانی مثل خرید سرویس خواب، خرید انواع وسایل...

9 اسفند 1402

ارتقای سرانه فضای مطالعه در قزوین، کتابخانه های سیار و راهوران در منطقه ها محروم حضور دارند

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از قزوین، فاطمه محمدبیگی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری اضافه نمود: کتابخانه ثامن الحجج(ع) شهر نرجه یکشنبه دهم اردیبهشت پس از 18 سال به همت بنیاد علمی آموزشی قلم چی تکمیل و در دسترس مردم نرجه نهاده شد.

10 اردیبهشت 1402

خطوط هوایی بروکسل، هواپیماهای قدیمی خود را برکنار می نماید

در کنار لوفتانزا، خطوط هوایی بروکسل نیز در حال اجرا یک سرمایه گذاری بزرگ روی جایگزینی 70 درصد از هواپیماهای بلندپرواز ای330 خود است. این پروژه مهمترین سرمایه گذاری خطوط هوایی بروکسل در تاریخ 16 سال اخیر این شرکت حامل است و آن را به نخستین خط هوایی تبدیل...

15 دی 1401

بازسازی چهره افرادی که در زمانهای گذشته زندگی می کردند

ایسنا/ این خبر پیرامون بازسازی چهره افرادی که در زمانهای گذشته زندگی می کردند، برای شما نگارش شده است.

17 آذر 1401

برزک نمونه شاخص یک کهن باغ شهر پویا است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: ثبت کهن باغ شهر برزک در شورای ثبت، هرچه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

20 آبان 1401

حال عمارت اربابی روستای سنگستان همدان خوب نیست

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، حال عمارت اربابی روستای سنگستان همدان خوب نیست.

8 آبان 1401

گردشگری روستایی کاشان فرصتی است که مغفول ماند

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، گردشگری روستایی کاشان فرصتی است که مغفول ماند.

15 مرداد 1401

جاهای دیدنی قشم؛ 10 جاذبه دیدنی سرزمین عجایب

قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس است که در تنگه هرمز قرار گرفته است. جزیره قشم به دلیل داشتن غارها، جنگل ها، دره ها، سواحل زیبا و مراکز خرید مختلف یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است. در این مقاله شما را با جاهای دیدنی قشم آشنا خواهیم کرد.

11 مرداد 1401

زاکانی: آرزوی صاحب مسکن شدن مردم به 67 سال رسیده است

شهردار تهران گفت: نمی گذاریم حسرت خانه دار شدن در دل جوانان عزیز ما بماند و نخواهیم گذاشت بخش عمده ای از عایدی مردم مصروف حوزه مسکن گردد.

8 مرداد 1401

10 باید و نباید در تمیز کردن کفپوش لمینت

با وجود اینکه ممکن است اینگونه به نظر برسد که کفپوش لمینت مانند کفپوش چوبی سخت و مقاوم است اما این بدان معنا نیست که هر دوی آن ها را به یک شیوه می توانید تمیز کنید. بهترین روش برای تمیز کردن کفپوش های لمینت همان روشی نیست که برای تمیز کردن کفپوش چوبی منزل...

4 مرداد 1401

کشف یکی از قدیمی ترین معبدهای بودایی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، کشف یکی از قدیمی ترین معبدهای بودایی صورت گرفت.

27 اردیبهشت 1401

خانه آقازاده در ابرکوه، تنها خانه دنیا با بادگیرهای دو طبقه

آشنایی با خانه آقازاده در ابرکوهاز دیرباز تا به امروز خانه از اهمیت ویژه ای در بین تمامی انسان در جوامع و اساطیر مختلف برخوردار بوده است. در حقیقت خانه جایی برای کسب آرامش و دور شدن از دغدغه های زندگی بوده و همیشه مکانی امن برای انسان ها به شمار می رفته...

4 اردیبهشت 1401

ناوشکن دماوند به زودی به آب انداخته می گردد

تهران (پانا) - امیر دریادار شهرام ایرانی از نوسازی ناوگان ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد و گفت به زودی ناوشکن دماوند به آب انداخته و عملیاتی می گردد.

24 فروردین 1401

میراث فرهنگی اصفهان باید راه جدیدی را برای تعامل با دیگر دستگاه ها پیش بگیرد

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان معاون امور عمرانی استانداری اصفهان، میراث فرهنگی اصفهان باید راه جدیدی را برای تعامل با دیگر دستگاه ها پیش بگیرد.

22 بهمن 1400

داستان شگفت انگیز انسان و ابرانسان در تار و پود تکامل

ضحی حسینی نصر. حسن فتاحی؛ ماه گذشته یعنی آبان ماه 1400، کتابی با عنوان درآمدی به اسطوره شناسی عصبی-تکاملی ازسوی انتشارات کرگدن روانه بازار نشر شد. این کتاب در هشت فصل به قلم دکتر عبدالرضا ناصرمقدسی، متخصص مغز و اعصاب نگاشته شده است و به معرفی شاخه ای نوظهور...

20 بهمن 1400

مراکز خرید ازمیر

در سفر به یک شهر توریستی همچون شهر ازمیر در کنار سرگرمی و گردش در این منطقه، خرید طعم دیگری دارد، حتما به مراکز خرید شهر ازمیر نیز سری بزنید. در ادامه شما را با بعضی از مراکز خرید ازمیر آشنا خواهیم شد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

16 آذر 1400

سینماتک موزه هنرهای معاصر با یاد کیارستمی فعالیت خود را از سرگرفت

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه جایزه بین المللی عکس پنج با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر برگزار گردید و سینماتک بعد از نزدیک به سه سال فعالیت خود را ازسر گرفت.

2 آذر 1400

متولی زاده: برق 25 میلیون ایرانی رایگان شد

مدیر عامل توانیر گفت: شبکه فرسوده بیش از 10 هزار روستا در قالب این طرح طی امسال بهینه سازی و اصلاح خواهد شد که جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و 500 هزار نفر را در برخواهد گرفت.

22 مرداد 1400

در ژوهانسبورگ از کجا خرید کنیم؟

ژوهانسبورگ برای عاشقان خرید یک بهشت واقعی است. از بوتیک های شگفت انگیز طراحان در مراکز خرید لوکس گرفته تا طراحی های بین المللی یا بازارهای دست دوم و عتیقه با حال و هوای بومی تر، این شهر برای هر کسی که به خرید علاقه داشته باشد تجربه خریدی بی همتا را رقم...

19 اردیبهشت 1400

تبریز، حال ندارد

شاید با شنیدن نام تبریز اولین چیزی که به ذهن تان خطور می نماید، شهری باشد با آب وهوای سرد در دل زمستان و معتدل در گرمای تابستان در شمال شرقی ایران؛ اما این شهر که مرکز آذربایجان شرقی هم هست، چیزی فراتر از این تعریف است.

5 اردیبهشت 1400
تعداد: (33)