صنایع دستی

همه چیز درباره استایل هنری؛ از سبک های مختلف تا نحوه استایل کردن

حتما شما هم درباره استایل هنری زیاد شنیده اید اما احتمالا هنوز تعریف دقیقی از آن در فکر ندارید. استایل هنری از پرطرفدارترین انواع استایل است و اغلب با لباس های رنگی، بلند و اورسایز همراه با رنگ موهای فانتزی و عینک هایی با فریم ها غیرمعمول در فکر یادآوری...

7 بهمن 1402

گیلاس کیارستمی چه شد؟!

کاشت نهال گیلاس و نصب تابلویی به عنوان یادبود عباس کیارستمی در آرامگاه خیام می توانست اتفاقی شاد کننده باشد، ولی بعد از گذشت چند سال، همان میزان که غرورآفرین است، بیشتر سوال برانگیز هم شده.

15 فروردین 1402

برزک نمونه شاخص یک کهن باغ شهر پویا است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: ثبت کهن باغ شهر برزک در شورای ثبت، هرچه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

20 آبان 1401

امضای تفاهم نامه بین میراث فرهنگی و شبکه دانشگاه های مجازی

در راستای توسعه ارتباطات فرهنگی و معرفی ظرفیت های غنی گردشگری جهان اسلام به ویژه جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی، تفاهم نامه همکاری های بین المللی گردشگری و فرهنگی از طریق سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و...

12 آبان 1401

سفر وزیر میراث فرهنگی به خراسان شمالی

طی امروز 15 شهریور ماه عزت الله ضرغامی وزیر صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی به خراسان شمالی سفر نموده است.

18 شهریور 1401

گردشگری روستایی کاشان فرصتی است که مغفول ماند

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، گردشگری روستایی کاشان فرصتی است که مغفول ماند.

15 مرداد 1401

3.5 میلیارد ریال به ترمیم آثار تاریخی آستانه اختصاص یافت

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 3.5 میلیارد ریال به ترمیم آثار تاریخی آستانه اختصاص یافت.

4 خرداد 1401

معروف ترین و پرطرفدارترین صنایع دستی و سوغات ایران را بشناسید!

در این مطلب قصد داریم معروف ترین سوغات و صنایع دستی ایران را نام ببریم تا در سفرهای ایرانگردی برای خرید یادگاری اطلاعات کافی داشته باشید.

2 خرداد 1401

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی فارس منصوب شد

سید موید محسن نژاد به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس معرفی گشت.

9 اسفند 1400

میراث فرهنگی اصفهان باید راه جدیدی را برای تعامل با دیگر دستگاه ها پیش بگیرد

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان معاون امور عمرانی استانداری اصفهان، میراث فرهنگی اصفهان باید راه جدیدی را برای تعامل با دیگر دستگاه ها پیش بگیرد.

22 بهمن 1400

حذف چنگ؛ ساز باستانی شش هزار ساله

در پی منع نمایش و فروش سازهای اصیل ایرانی در مصلای تهران، یک هنرمند سازگَر گفت که سازندگان ساز در نمایشگاه صنایع دستی انتظار زیادی برای فروش سازهای شان ندارند، بلکه ما فقط دوست داشتیم، سازهای اصیل ایرانی را به مردم معرفی کنیم.

13 بهمن 1400

بررسی دقیق و آشنایی با هنر و صنایع دستی مونیخ

صنایع دستی مونیخصنایع دستی مونیخ از اهمیت ویژه ای برای کشور آلمان برخوردار میباشد. مونیخ از جمله شهرهای ثروتمند آلمان می باشد که هر ساله شاهد برگزاری نمایشگاه های بین المللی صنایع دستی و هنر ها در مونیخ هستیم. معمولا زمان برگزاری این نمایشگاه مصادف...

10 بهمن 1400

خط مسافری دریایی ایران ، پاکستان راه اندازی می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از راه اندازی خط مسافری دریایی در راستا بندر چابهار - کراچی در سال 96 اطلاع داد.

8 بهمن 1400

صنایع دستی ایرانی، در بازار خیریه سازمان ملل

تهران (پانا) - در مراسم سالانه بازار خیریه سازمان ملل متحد که همه ساله به همت انجمن همسران سفرا و دیپلمات های مقیم ژنو برگزار می گردد، تعدادی از صنایع دستی ارزشمند کشورمان به نمایش گذاشته شد.

8 آذر 1400

کشف یک سازه قدیمی در شیراز

عبدالرضا نصیری اصل شنبه 24 مهرماه اظهار کرد: حین عملیات کف سازی معابر به وسیله شهرداری شیراز در ورودی محله سنگ سیاه، سازه قدیمی ای کشف شده است.

18 آبان 1400

سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

تهران (پانا) - سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور بازتاب محتواهای راهبردی درسطح درون سازمانی منتشر شد.

9 آبان 1400

در ژوهانسبورگ از کجا خرید کنیم؟

ژوهانسبورگ برای عاشقان خرید یک بهشت واقعی است. از بوتیک های شگفت انگیز طراحان در مراکز خرید لوکس گرفته تا طراحی های بین المللی یا بازارهای دست دوم و عتیقه با حال و هوای بومی تر، این شهر برای هر کسی که به خرید علاقه داشته باشد تجربه خریدی بی همتا را رقم...

19 اردیبهشت 1400

تبریز، حال ندارد

شاید با شنیدن نام تبریز اولین چیزی که به ذهن تان خطور می نماید، شهری باشد با آب وهوای سرد در دل زمستان و معتدل در گرمای تابستان در شمال شرقی ایران؛ اما این شهر که مرکز آذربایجان شرقی هم هست، چیزی فراتر از این تعریف است.

5 اردیبهشت 1400

تنها بادگیر گرد ایران در شهر جهانی

تنوع معماری بادگیرهای یزد بسیار فروان است و وجود تنها بادگیر گرد، بلندترین بادگیر و تنها بادگیر دوطبقه و عریض ترین بادگیر ایران در جای جای این استان، نشان دهنده اهمیت و نقش بادگیر در معماری و ساختار زندگی مردمان این دیار کویری است.

1 فروردین 1400

مشکلاتی که در حال حاضر اصفهان با آنها درگیر است

ایسنا/ این خبر پیرامون مشکلاتی که در حال حاضر اصفهان با آنها درگیر است، برای شما مخاطبان گرامی نگارش شد.

24 آذر 1399
تعداد: (27)