آشپزی

3 طرز تهیه تارتلت (مینی تارت) کافی شاپی

آیا تا حالا خودتان در خانه تارتلت درست نموده اید؟ هر چند به نظر کار سختی می رسد ولی می توانید با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خودتان شیرینی تارتلت تهیه کنید. بعلاوه طعم های مختلف تارتلت را به سلیقه خود تست کنید. در این مقاله از در طرز تهیه تارتلت به چند...

24 اسفند 1401

اشتباهات رایج هنگام پخت استیک به روایت برترین سرآشپز ها

در مطلب زیر شما را با اشتباهات رایج در هنگام پخت استیک آشنا می کنیم.

27 آبان 1401

طرز تهیه ترشی لیته فوری

خبرنگارانـ ترشی ها ازجمله مخلفات خوشمزه ای هستند که در کنار وعده های غذایی سرو می شوند و تنوع بالایی دارند.. فصل اصلی تهیه ترشی معمولا پاییز است؛ ولی بعضی از ترشی ها هستند که می توان مواد مورد استفاده آن ها را در همه فصول سال تهیه کرد. ترشی لیته یکی از ترشی...

29 مهر 1401

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی ، این غذای خوشمزه تنها دو ماده اولیه دارد

پاییز از راه رسیده و وفور کدو حلوایی در این فصل فرصت خوبی پدید آورده تا با تهیه یک سوپ ساده و مغذی به استقبال شب های بلند و سرد برویم و از سرماخوردگی پیشگیری کنیم.

15 مهر 1401

طرز تهیه سالاد مجاری با نان تست بدون گلوتن

سالادخورهای حرفه ای همواره در پی یک رسپی از سالاد های تازه و متفاوت می گردند. این بار می خواهیم طرز تهیه سالاد مجاری را به شما آموزش دهیم. البته با نان تست بدون گلوتن سلینو در مقاله های قبلی درباره مضرات گلوتن و این که چه افرادی نباید گلوتن مصرف نمایند،...

16 شهریور 1401

طرز تهیه جوجه کباب با چاشنی خیار

جوجه کباب با چاشنی خیار یک غذای تقریبا رسمی است که می توانید از آن برای پذیرایی از مهمانانتان بهره ببرید. برای اینکه جوجه کباب طعم بهتر و آبدارتری داشته باشد آن را از شب قبل در مواد مخصوص می خوابانند تا کاملا طعم دار گردد. چاشنی خیار یک چاشنی خوشمزه و سس...

14 شهریور 1401

طرز تهیه بستنی بلوبری ???????? به 3 روش با ثعلب، بدون ثعلب و یخی

بستنی بلوبری با رنگ مجذوب کننده و طعم دلپذیری که دارد، یکی از خاص ترین و لوکس ترین است که می توانید آن را به روش های مختلفی آماده کنید. در طرز تهیه بستنی بلوبری هم می توانید از ثعلب استفاده کنید و هم آن را بدون ثعلب و با استفاده از خامه، تخم مرغ یا به صورت...

10 شهریور 1401

قرص گوشت با پاستا

این رول های گوشت با پنیر و پاستا تهیه می شود و غذای خوش طعمی است.

19 مرداد 1401

پنکک با مغز سیب

پنکک یکی از صبحانه های رایج بیشتر کشورهای جهان به ویژه کشور آمریکا است. در این پست پنکک با سیب پخته شده را آموزش داده ایم که داخل فر تهیه می گردد.

18 مرداد 1401

طرز تهیه مرصع پلو؛ جواهر پلوی ایرانی

مرصع پلو از غذا های اصیل ایرانی محسوب می گردد که به خاطر رنگ بندی زیبا و جذابش، اغلب پای ثابت مهمانی ها است و زیبایی وصف ناپذیری به سفره شما می دهد.

25 خرداد 1401

طرز تهیه اینجرا؛ نان سنتی اتیوپی

در مجموعه غذای ملل، با دستور پخت یکی از غذاهای جهان به آن کشور سفر می کنیم. امروز با طرز تهیه اینجرا، نان ملی اتیوپی، به قاره زیبای آفریقا سفر خواهیم کرد.

18 فروردین 1401

برترین رستوران های حلال در سئول، کره جنوبی

اگر برای سفر به سئول برنامه ریزی می کنید، بد نیست که قبل از سفر، چند رستوران حلال این شهر را بشناسید تا با خیال راحت بتوانید غذاهای اصیل کره ای و غذاهایی از سراسر جهان را نوش جان کنید.

6 اسفند 1400

2 راز بزرگ خوشبختی از زبان عباس غزالی

خبرنگاران: عباس غزالی پست جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

3 مهر 1400

دو قاطی پلو که تا خاتمه عمر حتما باید بخورید

زندگی امروز / به دلیل اینکه هرچه دلشان بخواهد در آن می ریزند. اما قاطی پلو هم قوانین خاص خودش را دراد. در این مطلب طرز تهیه دو قاطی پلو که حتما باید در طول عمرتان امتحان شان کنید را آموزش داده ایم.

12 شهریور 1400

طرز تهیه ترافل میوه؛ دسری باکلاس برای میهمانی های خاص

زندگی امروز /ترافل میوه ای یکی از خوشمزه ترین ها در بین ترافل ها می باشد. این ترافل را به نام دسر در میهمانی ها سرو کنید.

8 شهریور 1400

طرز تهیه مارمالاد انجیر خوشمزه و مقوی

مارمالاد انجیر بسیار خوشمزه و مقوی بوده و برای وعده صبحانه و آغاز یک روز پر انرژی انتخاب مناسبی است. طرز تهیه مارمالاد انجیر تقریبا شبیه به تهیه مربا انجیر است با چند تفاوت جزئی.

20 تیر 1400

طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ با 2 دستور متفاوت

طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ خانگی بسیار راحت و سریع است. پایه و اساس این ساندویچ مرغ و قارچ است. در این مقاله طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ با نان ساندویچی و نان تست آموزش داده شده است.

17 تیر 1400

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی و نکاتی برای بهبود طعم آن

پودینگ توت فرنگی با شیر یک دسر ایتالیایی لذیذ است که به دلیل داشتن توت فرنگی رنگ زیبایی نیز دارد و هر فردی را به اشتها می آورد. در این مطلب طرز تهیه این دسر فوق العاده و همچنین تهیه پودینگ توت فرنگی با بیسکویت را توضیح خواهیم داد.

10 اسفند 1399

طرز تهیه قطاب خانگی؛ بهداشتی و دلپذیر

حالا که کرونا به جان مان افتاده و تمام خریدهای قبل سال جدید و عید را متوقف نموده است، بهتر است شیرینی های عید را خودمان در خانه درست کنیم. هرچند بازار کسب و کارها حسابی خراب شده و ممکن است ضرر سنگینی را بدهند اما به هر حال رعایت موارد بهداشتی اقتضا می نماید...

27 دی 1399

طرز تهیه مربای زرشک با زرشک قرمز تازه

فصل پاییز فصل به بازاز آمدن زرشک تازه و خوشمزه و موقع تهیه انواع خوراکی ها با زرشک است. اینجا طرز تهیه مربای زرشک با زرشک قرمز را خواهید دید.

12 آذر 1399
تعداد: (23)